دانلود آهنگ جدید

ابزار امتیاز دهی

كد ساعت و تاريخ

ساعت فلش

ترکم نکن

آینده مون آینده ای روشن
حرف جدائی رو نزن با من
فردای خوبی پیش رومونه
دنیا به رفتار تو مدیونه
حالا که خوبیت عاشقم کرده
این عاشقه دور تو می گرده
از هرکس و هرچیز بهتر باش
با من از این هم مهربونتر باش

ترکم نکن
من بی تو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم تنهات نمی ذارم

تا با منی هیچکی نمی تونه
قلب تورو از غم بلرزونه
تا با منی پشت سرت کوهه
روزای تو بی درد و اندوهه
هرچی که تو دستامه می بخشم
دنیای من شعرامه می بخشم
می بخشم از عمرم به تو حتی
وقتی نباشی میرم از دنیا

ترکم نکن
من بی تو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم تنهات نمی ذارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 19 / 6 / 1394برچسب:, | 18:17 | نويسنده : mmm10 |

thecup.ir



قالب وبلاگ